FAQ

REJESTRACJA I LOGOWANIE

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, istnieje możliwość zakupów jako "gość". Zachęcamy jednak do założenia konta, dzięki temu możesz otrzymywać informacje o rabatach oraz nowych produktach czy też sprawdzić status złożonego zamówienia.

Czy mogę zmienić lub uzupełnić dane adresowe podane w trakcie rejestracji?

Jasne, zmian można dokonać po zalogowaniu do swojego panelu klienta i wybraniu opcji "edytuj dane".

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) i hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne kliknij link „Przypomnienie hasła” dostępny na stronie logowania. Link umożliwiający nadanie nowego hasła zostanie wysłany na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie dalszych trudności z logowaniem skontaktuj się z nami: info@wondermarket.pl.


PRODUKTY I ZAKUPY

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 1 do 3 dni od momentu zaksięgowania wpłaty. Staramy się, aby trwało tak krótko jak to możliwe, zwykle przesyłki nadajemy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapłaty. O zmianie statusu zamówienia informujemy mailowo. Wysyłka kurierem oraz Pocztą Polską trwa do 48 godzin, za pośrednictwem paczkomatów 3-5 dni roboczych. Czas ten może ulec wydłużeniu w okresie przedświątecznym.

Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Możesz to zrobić logując się do swojego panelu klienta.

Czy wszystkie wyświetlone w sklepie produkty są dostępne?

W przypadku braku produktu w danym momencie w sklepie widnieje informacja SOLD OUT. Komunikat o niedostępności wyświetli się w momencie próby dokonania zakupu.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Jedyną możliwością wycofania złożonego zamówienia jest poinformowanie nas o chęci rezygnacji poprzez formularz kontaktowy – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Co zrobić w sytuacji, gdy nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem zakupu, gdzie znajdę niezbędne informacje o wysyłce i płatności?

Wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się w historii zamówień, dostępnej po zalogowaniu. Natomiast dane do płatności znajdziesz w zakładce Dostawa I Płatności.

Czy możecie wystawić fakturę za zakupione produkty?

Oczywiście, zaznacz tę opcję w trakcie zamówienia i podaj dane do faktury, wyślemy ją pocztą wraz z zamówieniem. Jeśli okaże się, że zależy Ci na fakturze mimo, że otrzymałaś już przesyłkę wraz z paragonem, koniecznie napisz do nas. Wystawimy fakturę po odesłaniu przez Ciebie paragonu.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jakie są koszty dostawy w Polsce?

Cennik dostaw znajdziesz w zakładce Dostawa I Płatności.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, w przypadku tego rodzaju wysyłki prosimy o kontakt mailowy: info@wondermarket.pl, wszystkie szczegóły ustalimy indywidualnie.


WYMIANA, ZWROT, REKLAMACJA

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W takim przypadku masz prawo reklamować dostarczony produkt, szczegóły znajdziesz w zakładce Zwrot I Wymiana.

Jak mogę dokonać zwrotu bądź wymiany zakupionego towaru?

Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są w zakładce Zwrot I Wymiana.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów